بارسلونا

ساخت وبلاگ
دانلود کلیپ لیونل مسی برای اینکه کسی اینو نبینه خودشو شبیه پیرزنا می کنه میره تو هواپیما.
امیدوارم لذت ببرید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، لیونل مسی که روز گذشته جشن تولد 24 سالگی خود را نیز برگزار کرد، در یک کلیپ تبلیغاتی حضور پیدا کرد.

وی در این کلیپ نقش یک پیرزن را ایفا کرد که قصد سفر به کشور دیگری را دارد.

messi

مسی برای آنکه شناخته نشود، ماسک یک پیرزن را بر صورت زد و زمانی که بر روی صندلی‌اش نشست، آن ماسک را از صورت برداشت. او البته در حین ورود به هواپیما نیز با توپ دست به انجام حرکات نمایشی زد.


برای دانلود اینجا کلیک کنید
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 268 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1390 ساعت: 10:48

دوست دارم بهترين بازيكن جهان شوم سانچس: در بارسا مي‌توانم به هدفم برسم خبرگزاري فارس: بازيكن شيليايي اودينزه ايتاليا گفت: در بارسلونا مي‌توانم به هدفم برسم. به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، اين بازيكن 22 ساله فصل گذشته درخشش قابل توجهي در تركيب تيمش داشته و تيم‌هاي بسياري در پي جذب وي هستند. در روزهاي اخير فرزند رئيس باشگاه اودينزه اعلام كرده بود، منچسترسيتي و بارسلونا براي سانچس پيشنهاد دادند و براي اين بازيكن تفاوتي ندارد كه راهي كدام تيم شود. اين صحبت‌ها، واكنش بازيكت شيليايي را در پي داشته است. الكسيس سانچس در اين‌باره گفت: روياي حضور در تركيب بارسلونا را دارم، زيرا در اين تيم مي‌توانم جام‌هاي بسياري بدست آورم. هدف اصلي من در فوتبال، فتح كردن جام‌هاي مختلف و معتبر است، در بارسا مي‌توانم به اين هدفم برسم. وي ادامه داد: من هنوز جوان هستم ولي دوست دارم عنوان بهترين بازيكن جهان را بدست آوردم. تلاش مي‌كنم فوتبالم را بهبود ببخشم و به بازيكن بهتري تبديل شوم. تصور مي‌كنم در اين راه موفق شوم و رمز موفقيتم نيز فروتني من است! بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 276 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1390 ساعت: 18:33

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از دیلی میل، سسک فابرگاس این روزها در کنار کارلس پویول و جرارد پیکه در ایبازای اسپانیا تعطیلات تابستانی خود را می گذراند و این در حالی است که هنوز دو باشگاه آرسنال و بارسلونا بر سر انتقال این بازیکن با یکدیگر کنار نیامده اند. رسانه های انگلیسی عصر روز گذشته گزارش دادند که فابرگاس در این تعطیلات به دوستان نزدیک بارسایی خود گفته که دیگر به آرسنال باز نمی گردد و نمی خواهد در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت کند. به نظر می رسد با این شرایط آرسنالی ها با آخرین پیشنهاد بارسا کنار بیایند و با فروش فابرگاس موافقت کنند. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 292 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1390 ساعت: 22:24

گوتي: مسي خيلي بهتر از رونالدو است

خبرگزاري فارس: مهاجم سال‌هاي نه چندان دور رئال مادريد گفت: بايد قبول كنيم كه مسي خيلي بهتر از رونالدو است.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، خوسه ماريا گوتيرس ملقب به گوتي تصريح كرد: گاهي به خاطر احترام به هواداران به خصوص زماني كه بازيكن تيم بودم رونالدو را بهتر از مسي مي‌دانستم اما با توجه به 2 سال گذشته چگونه مي‌شود قبول نكرد كه مسي خيلي بهتر از رونالدو است؟
گوتي افزود: رونالدو بازيكن كوچكي نيست و حتي هواداران منصف بارسلونا هم بازي او را دوست دارند، اما بايد قبول كنيم كه رونالدو هرگز در سطح مسي نيست و نمي‌تواند با تكنيكي كه مسي دارد خط دفاعي يك تيم را به هم بريزد. مسي با هر بار حمله بوي گل مي‌دهد، اما رونالدو گاهي استاديوم را نيم خيز مي‌كند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 261 تاريخ : چهارشنبه 8 تير 1390 ساعت: 16:14

نشانه‌هاي بازگشت سسك به اردوي آسولگرانا

فابرگاس در بارسلونا دنبال خانه است

خبرگزاري فارس: بازيكن تيم فوتبال آرسنال كه براي تعطيلات به زادگاهش، بارسلونا آمده در دو روز اخير به دنبال خريد خانه بوده است.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، سسك فابرگاس كه از دو سال پيش در فهرست خريد قطعي بارسلونا است به پيشنهاد اخير باشگاه به مبلغ 35 ميليون يورو چراغ سبز نشان داده اما مشكل قديمي او همچنان پا برجا است و آرسنال مجوز اين انتقال را صادر نكرده است.

شواهد نشان مي‌دهد كه فابرگاس به بازگشت به خانه خود نزديك و براي خريد منزل مسكوني در شهر بارسلونا نيز دست به كار شده است. هواداران بارسلونا از اين همه تاخير در انتقال فابرگاس خسته شده و حتي در نظرسنجي‌هاي اخير نيز نارضايتي و انصراف خود از خريد فابرگاس را منعكس كرده‌اند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 286 تاريخ : چهارشنبه 8 تير 1390 ساعت: 16:19

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از کادناسر، ایوان زامورانو بازیکن اسبق تیم های رئال مادرید و تیم ملی شیلی از انتقال الکسیس سانچز پدیده فوتبال کشورش به تیم بارسلونا حمایت کرد و این تیم را برای وی بهترین تیم دانست.

زامورانو که خود روزی در تیم رقیب بارسلونا یعنی رئال مادرید بازی می کرد، با بیان این مطلب گفت: بارسلونا تیمی ایده آل برای سانچز است؛ چراکه بارسایی ها بهترین بازی را در دنیا ارائه می دهند. سانچز برای بارسلونا کاملا مناسب است و می توانم بازی اش در کنار داوید ویا و لیونل مسی را تصور می کنم. وی می تواند در کنار ستاره ها یک تیم بزرگ را شکل دهد؛ زیرا او بازیکنی است که می تواند برای تیمش تصمیم گیری کند و شرایط بازی را تغییر دهد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 246 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1390 ساعت: 14:37

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از کانال4، خوان لاپورتا 49 ساله در حالی در سال 2003 مدیریت باشگاه بارسلونا را از خوان گاسپارت تحویل گرفت که این باشگاه به ویرانه ای تبدیل شده بود، اما او طی مدیریت 7 ساله اش تا سال 2010 توانست بارسا را به روزهای اوج خود بازگرداند و از این تیم یک مدعی همیشگی قهرمانی بسازد. البته در این مدت عناوین زیادی کسب شد، اما با این حال سال گذشته و پس از جام جهانی ساندرو راسل جای وی را گرفت.

لاپورتا که در مدت اخیر بیشتر فعالیت های سیاسی داشته تا ورزشی، با انتقاد از عملکرد راسل در دورانی که بارسلونا با اتهام دوپینگ بازیکنانش روبرو شده بود، گفت: مدیر باشگاهی همچون بارسلونا باید چهره شجاعش را در مواقعی این چنینی نشان دهد، نه اینکه تنها در دوران خوب در بین عموم ظاهر شود.

لاپورتا در ادامه اظهار داشت: ما باید در زمان پیروزی به بازیکنان و مربی خود برتری دهیم. پس از آن اتهام راسل نباید در دفاع از یکپارچگی تیمش تردید و باید بلافاصله بیانیه ای صادر می کرد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 264 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1390 ساعت: 9:1

رنامه لاليگا اعلام شد

ال كلاسيكو دربي دو روز قبل از سفر بارسلونا به ژاپن

خبرگزاري فارس: با قرعه‌كشي رقابت‌هاي باشگاهي اسپانيا تاريخ ديدار رفت و برگشت رئال مادريد و بارسلونا مشخص شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، فدراسيون فوتبال اسپانيا روز گذشته رقابت‌هاي لاليگا، ليگ دسته دو، سه و چهار را قرعه كشي و تقويم متشكل از بازي هاي اروپايي، جام حذفي، سوپر جام ها و بازي هاي ملي را نيز با آن منطبق و به صورت يكپارچه منتشر كرد.

بر اين اساس بازي بسيار مهم ال كلاسيكودربي بين بارسلونا و رئال مادريد در تاريخ يازدهم دسامبر(20 آذر) در برنابئو تنها دو روز قبل از عزيمت بارسلونا به ژاپن براي برگزاري جام باشگاه‌هاي جهان برگزار مي‌شود و اين احتمال وجود دارد كه با توافق دو طرف تاريخ اين بازي تغيير كند.

در هفته اول لاليگا جدال حساس رئال مادريد و اتلتيك بيلبائو، دربي آندلوس ميان تيم‌هاي رئال بتيس و سويا، پذيرايي مالاگا از بارسلونا و مصاف اوساسونا و والنسيا به چشم مي‌خورد.

لاليگا بر اساس تقويم رسمي فدراسيون فوتبال اسپانيا از تاريخ 21 آگوست (31 مرداد) آغاز مي‌شود و 23 ارديبهشت پايان مي‌پذيرد. چهار هفته از 38 هفته لاليگا چهارشنبه برگزار مي‌شود: هفته پنجم، هفته دهم، هفته بيست و نهم و هفته سي و سوم.

جواد نكونام و مسعود شجاعي پس از آزمايش سخت هفته اول در هفته دوم به پايتخت اسپانيا سفر مي‌كنند و برابر اتلتيكومادريد قرار مي گيرند. بارسا پذيراي ويارئال است و رئال مادريد ميهمان رئال ساراگوسا.

طوفان براي اوساسونا تمامي ندارد و اين تيم در هفته هاي چهارم و پنجم به ترتيب برابر بارسلونا و سويا قرار مي‌گيرد.
شايد پس از شوك هفته اول براي رئال مادريد، ديگر بازي سخت و غير قابل پيش بيني اين تيم در هفته هفتم برابر اسپانيول و در خاك كاتالونيا باشد.
رئال مادريد در هفته سيزدهم به خانه والنسيا مي رود و بارسلونا در همان هفته پذيراي رئال ساراگوسا است.

دربي بزرگ مادريد هفته چهاردهم بين رئال مادريد و اتلتيكومادريد در برنابئو كليد خواهد خورد و اولين ال دربي كلاسيكو اسپانيا در اين فصل در هفته شانزدهم و به ميزباني رئال مادريد در تاريخ 20 آذر برگزار مي شود.
پس از ال دربي بارسلونا فرصت استراحت برابر رايو والكانو را البته بعد از جام باشگاه هاي جهان خواهد داشت اما رئال مادريد درست يك هفته بعد از ال دربي ميهمان سويا در آندلوس است.

بازي برگشت ال كلاسيكو در هفته سي و پنجم لاليگا به ميزباني بارسلونا در تاريخ يك يا 2 ارديبهشت 91 برگزار مي‌شود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 257 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1390 ساعت: 19:53

فابرگاس: ديگر براي آرسنال بازي نخواهم كرد

خبرگزاري فارس: سسك فابرگاس گفت: ديگر به آرسنال بازنخواهم گشت.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روزنامه سان، سسك فابرگاس اظهار داشت: پس از سه سال درگيرشدن با مسئله انتقال به بارسا،‌ احساس مي‌كنم از لحاظ روحي دچار خستگي و دلزدگي شده‌ام. نياز دارم محيط كاري خود را تغيير دهم و به همين دليل ديگر به آرسنال بازنخواهم گشت. اين همه بحث براي انتقالم كافي است. بهتر است آرسنال اين نكته را بپذيرد.

بازيكن 24 ساله ماتادورها كه از سال 2003در خدمت آرسنال است، با بيان اين جملات موضع خود را جهت انتقال به بارسلونا نشان داد.
اين ستاره تكنيكي ناراحتي‌ خود را به خاطر مطرح شدن انتقالش به بارسا در سه تابستان اخير و عدم نتيجه‌گيري لازم بدين‌ترتيب بيان كرد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 293 تاريخ : جمعه 17 تير 1390 ساعت: 18:43

سسك همراه با آرسنال به آسيا نرفت
فابرگاس به بارسلونا نزديك‌تر شد

خبرگزاري فارس: مهاجم كاتالونيايي آرسنال لندن همراه با اين تيم راهي آسيا نشد تا خود را براي پيوستن به بارسلونا آماده كند.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، سسك فابرگاس كه از 2 سال پيش گزينه جدي بارسلونا براي خريد قطعي است در تور آسيايي آرسنال كه شمال كشورهاي عربي حاشيه خليج فارس و جنوب شرق آسيا است شركت نكرد و با هماهنگي باشگاه خود در لندن ماند.
وكيل فابرگاس در كاتالونيا سرگرم مذاكره با مقامات بارسلونا است و اميدوار است بتواند توافق بين دو باشگاه را تا مرز عقد قرارداد رسمي پيش ببرد.
فابرگاس روز گذشته نيز در يك كنفرانس خبري از تمايل جدي خود براي ترك آرسنال و پيوستن به بارسلونا خبر داد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 276 تاريخ : شنبه 18 تير 1390 ساعت: 8:57

پدر مسي: ليونل فشار وحشتناكي را تحمل مي‌كند

خبرگزاري فارس: پدر مرد سال فوتبال جهان گفت: ليونل مسي اكنون گرفتار وحشتناك‌ترين فشار دوران ورزشي خود‌ شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آسوشيتدپرس، خورخه مسي، پدر ليونل مسي دو روز پس از تساوي آرژانتين برابر كلمبيا در رقابت‌هاي كوپا آمه‌ريكا اظهار داشت: با ليونل پس از تساوي بدون گل برابر كلمبيا صحبت كردم. حس مي‌كنم او تحت وحشتناك‌ترين فشار تمام دوران ورزشي‌ بخاطر دو نتيجه انتقادبرانگيز قرار گرفته است.

پدر اين ستاره عضو بارسلونا كه با شبكه راديو 10 مصاحبه مي‌كرد، افزود: ليونل واقعا نمي‌داند چه اتقاقي افتاده كه تيم ملي در دو بازي گذشته در گلزني ناموفق عمل مي‌كند.

تا قبل از اين مسابقات، اعجوبه 23 ساله اميدوار بود با درخشش خود و يارانش، بتواند پس از 18 سال قهرماني آمريكا‌ي‌جنوبي را به هواداران كشور خود تقديم كند، ولي تا به اين لحظه او و يارانش با تساوي يك بر يك روز نخست برابر بوليوي و بدون گل برابر كلمبيا توفيقي نداشته‌ و حتي از راهيابي به مرحله بعد در ابهام است.

خورخه مسي افزود: حكايت بارسلونا براي او متفاوت است. بارسا تيمي است كه همه اركانش از چهار سال گذشته بطور‌ دائم در كنار هم بازي مي‌كنند. در شرايطي كه در تيم آرژانتين نمي‌تواند چنين نقشي داشته باشد. بازي در شرايط كنوني در كوپا آمه‌ريكا مقابل چشم هواداران، فشار وحشتناكي را بر آن‌ها وارد كرده است.

ياران مسي در حال حاضر با 2 امتياز پس از كلمبيا (4 امتياز) و كاستاريكا (3 امتياز) در رده سوم جدول گروه نخست قرار دارند.
مصاف سرنوشت‌ساز بعدي آنان بامداد روز سه‌شنبه برابر كاستاريكا خواهد بود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 238 تاريخ : شنبه 18 تير 1390 ساعت: 16:22

سلام ببخشید که دیر آپ کردم

عزیزانی که بازیکنان مورد علاقشون دوست دارن می تونن تو نظرا بذارن تا ما عکس هاشونو واسشون بذاریم.

بقیه تو ادامه مطلب....

EXrozblog.comEX

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 226 تاريخ : شنبه 18 تير 1390 ساعت: 20:19

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از اوله، تیم ملی آرژانتین در حالی میزبانی رقابت های کوپا آمریکا سال 2011 را بر عهده دارد که با دو تساوی مقابل تیم های بولیوی و کلمبیا در آستانه حذف از رقابت ها قرار دارد و اگر در بازی فردا شب برابر کاستاریکا پیروز نشود، این قضیه حتمی می گردد.

با این حال لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا که با عملکرد ضعیفش در دو بازی گذشته مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته، با ابراز اطمینان از اینکه تیمش به جمع هشت تیم برتر رقابت ها راه پیدا می کند، گفت: احساس خوبی دارم و به مسیر پیش رو نگاه می کنم. اطمینان دارم که تیم ما به یک چهارم نهایی صعود می کند و مسیرش را می پیماید.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 19 تير 1390 ساعت: 15:51

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از اوله، آرژانتین در حالی ار رقابت های کوپا آمریکا سال 2011 میزبانی می کند که خودش پس از دو تساوی مقابل بولیوی و کلمبیا با دو امتیاز در رده سوم قرار دارد و اگر در برابر کاستاریکا نتیجه نگیرد، از دور رقابت ها کنار خواهد رفت.

این نتایج در شرایطی برای آرژانتین رقم خورده که بسیاری علت آن را عملکرد ضعیف لیونل مسی می دانند. با این حال دیه‌گو مارادونا بازیکن افسانه ای و سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین با دفاع از مسی، گفت: در غم انگیزترین روزهای زندگی ام قرار دارم. می خواهم از مسی دفاع کنم. تیم ملی در بازی مقابل کلمبیا ابدا حمله نکرد و همه مسی را مقصر دانستند. این غیرمنصفانه بود وقتی شنیدم همه آن احمق ها مسی را مقصر قلمداد کردند.

مارادونا در ادامه اظهار داشت: من در طول هفته با وی صبحت کردم و او به من گفت که خونسرد می ماند. پیش از جام جهانی 1986 من یک فاجعه بودم و توسط 80 درصد خبرنگاران مورد انتقاد قرار می گرفتم، اما کسی داستانم را نمی دانست، بنابراین شرایط کنونی مسی را درک می کنم و می دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 261 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1390 ساعت: 22:0

نتایج نظر سنجی



بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1390 ساعت: 22:17

دوستان تو نظرات عکس های جرارد پیکه خواسته بودند منم واسشون گذاشتم.


pique


EXrozblog.comEXدوستانی که دوست دارن عکس های بازیکنای مورد علاقشون تو وبلاگ بذارم تو نظرات به ما خبر بدن.

pique


pique & shakira





skakira


سکسس


pique & girl friend


piq



بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 240 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 8:48

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال بارسلونا با انتقاد از عملكرد ضعيف مديرعامل باشگاه گفت: فهرست درخواستي من براي تزئين نبوده است.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، پپ گوارديولا كه در گزينه‌هايي چون فابرگاس، نيمار، تولالان، آخرو، آلكسيس سانچس و ماتا از مديرعامل و مقامات باشگاه بارسلونا نااميد شده به كنايه از وضعيت موجود در بارسلونا انتقاد كرد و گفت: خيلي مهم است كه بدانيم فهرست درخواستي من براي تزئين نبوده و هر نامي كه در آن نوشته‌ام حاصل كار كارشناسي است.
وي افزود: در حالي كه برخي باشگاه‌ها سرگرم تقويت خط دفاعي خود هستند اولين و اساسي‌ترين تقاضاي من درمورد خريد يك مدافع جوان و آماده به مرز واقعيت نزديك نشده است.
گوارديولا ابراز اميدواري كرد تا هر چه زودتر شاهد مراسم معارفه فابرگاس و سانچس در نيوكمپ باشد. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 248 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 9:6

سلام.
عکس های لیونل مسی که مائده خانوم نظر داده بودن.
امیدوارم لذت ببرید.

lio
EXrozblog.comEX
lionel

messi

lio

lionel messi

messi
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 255 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1390 ساعت: 14:21

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از اوله، تیم ملی آرژانتین امشب در حالی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمریکا به مصاف اوروگوئه می رود که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان،این تیم نتوانسته به عنوان میزبان انتظارات را برآورده کند و البته بسیاری هم لیونل مسی را مقصر این ناکامی می دانند.ASD

با این حال مسی در آخرین بازی مرحله گروهی دربرابر کاستاریکا با دادن دو پاس گل کمی از زیر فشار انتقادات گریخت اما وی همچنان نتوانسته توقعات رابرآورده کند و کماکان بدلیل بازی های درخشان اش در بارسلونا متهم است به کم کاری در تیم ملی کشورش.

مسی در پیامی با بیان اینکه مقایسه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین کار اشتباهی است، گفت: ما در بارسلونا برای مدت زمانی طولانی کنار یکدیگر کار کرده ایم و اکنون در تیم ملی هم سعی می کنیم همانگونه بازی کنیم که بارسلونا بازی می کند و کاری مشابه انجام دهیم. نمی توان این دو تیم را مقایسه کرد. بازی مقابل اروگوئه پیچیده است اما رویای ما قهرمانی جام می باشد. آرژانتین به جام نیاز دارد و ما برای آن تلاش می کنیم.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 252 تاريخ : شنبه 25 تير 1390 ساعت: 21:42

باتشکر از کاربر خوبم نمو (آرش سپهری )عزیز که این مطلبو برای ما فرستادن.
به نقل از آس اسپانيا، اردوي تابستاني بارسلونا بدون هيچ خريدي آغاز شده و گوارديولا كه هيچ بازيكن كليدي را به علت اردوهاي ملي در اختيار ندارد با جمعي از بازيكنان درجه دو خود راهي ايالات متحده آمريكا شده است.
اين در شرايطي است كه برخي بازيكنان درگير در كوپا آمه‌ريكا از باشگاهشان مهلت دو هفته‌اي براي تعطيلات و استراحت دريافت كرده‌اند؛ اما ليونل مسي به دستور باشگاه بايد هر چه سريع‌تر و بدون هيچ استراحتي راهي واشنگن شود تا اوباما در هنگام بازديد اردوي بارسلونا او را هم ببيند.

چندي پيش وقتي اوباما پيراهن شماره 10 يكي از تيم‌هاي قهرمان در MLS را دريافت مي‌كرد خود را ليونل مسي خطاب كرد و همين باعث شده تا حضور مسي در اردوي آمريكايي بارسلونا اجباري شود.
يكي از دوستان نزديك به مسي از عصبانيت اين بازيكن گفته اما به هر حال چاره‌اي نيست و باشگاه بارسلونا نيز دستور صادر شده از سوي كاخ سفيد را به ليونل مسي ابلاغ كرده است. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 247 تاريخ : دوشنبه 27 تير 1390 ساعت: 10:26